UNIWERSYTET MEDYCZNY W LUBLINIE
ogłasza rekrutację na stanowisko:
Pracownik administracyjny w Dziale Legislacji
Miejsce pracy: Lublin
Główne zadania na stanowisku:
- opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych;
- redagowanie i aktualizacja bazy wewnętrznych aktów prawnych w systemie elektronicznym;
- przygotowywanie projektów pełnomocnictw i upoważnień udzielanych przez Rektora, Prorektorów, Kanclerza i Kwestora;
- obsługa administracyjna komisji dyscyplinarnych dla studentów i studentek oraz dla doktorantów i doktorantek, w tym ewidencja i archiwizacja wydawanych decyzji;
- przygotowywanie projektów decyzji wydawanych przez Rektora i Prorektora do spraw Kształcenia i Dydaktyki w indywidualnych sprawach osób studiujących oraz doktorantów i doktorantek.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja);
- minimum 2 letnie doświadczenie w pracy o podobnym zakresie obowiązków;
- znajomość przepisów z zakresu szkolnictwa wyższego, działalności leczniczej, zasad techniki prawodawczej, Kodeksu postępowania administracyjnego;
- umiejętność analizowania i interpretacji przepisów prawa;
- chęć pozyskiwania wiedzy i rozwoju;
- umiejętność pracy w zespole;
- dobra organizacja pracy, terminowość, samodzielność, komunikatywność;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- odpowiedzialność, rzetelność i dokładność w realizowaniu zadań.
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
- znajomość systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- możliwość rozwoju zawodowego;
- atrakcyjne benefity i świadczenia pracownicze.
Wymagane dokumenty:
- CV i list motywacyjny
- Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
(wzór formularza) - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
(wzór oświadczenia).