- Post dodany przez: Daniel
- Dnia: 4 marca 2019
- 0
Jeśli jesteś pracodawcą i poszukujesz kandydatów do pracy w Lublinie, to duży wpływ na powodzenie akcji ma treść ogłoszenia rekrutacyjnego. Jest kilka elementów, których nie może zabraknąć w ofercie pracy:
1. Opis stanowiska
Kandydaci chcą, aby oferta pracy zawierała zakres obowiązków. Warto wspomnieć już na wstępie o tym, czy dane stanowisko wiąże się z delegacjami lub pracą w nocy. Na pewno nie zaszkodzi nakreślić wizji stanowiska.
2. Wymagania wobec kandydatów
Tutaj wskazany jest zdrowy rozsądek. Dobrze jest podzielić wymagania na „obowiązkowe” i „mile widziane”. W końcu zbyt wymagający pracodawca może odstraszyć potencjalnych kandydatów.
3. Najważniejsze wiadomości o firmie
W tej sekcji na pewno opłaca się wspomnieć o największych sukcesach firmy i jej pozycji w branży. Ambitny kandydat na pewno zweryfikuje wiarygodność zamieszczonych informacji.
4. Forma zatrudnienia
To bardzo istotna kwestia. Mowa tu o tym, czy szukamy ofert pracy w Lublinie na umowę o pracę, umowę zlecenie czy umowę o dzieło. Niektórzy pracodawcy oczekują gotowości do założenia własnej działalności gospodarczej. Na B2B często są zatrudniani programiści, agenci ubezpieczeniowi czy handlowcy.
5. Zaplecze socjalne
To coś, na co teraz coraz więcej kandydatów zwraca uwagę. Jeśli pracodawca przewiduje finansowanie ubezpieczenia medycznego, zajęć sportowych czy językowych, to jak najbardziej, powinien o tym wspomnieć.
6. Ścieżka rozwoju
Niektórzy szukają nowej pracy właśnie dlatego, że ich obecny pracodawca nie zapewnia im możliwości rozwoju. Ogłoszenie o pracę w Lublinie może zawierać komunikat o tym, jak wygląda ścieżka kariery w strukturach firmy oraz, czy pracownik może liczyć na udział w szkoleniach branżowych.
0 komentarzy w 6 elementów, które powinny zawierać ogłoszenia o pracę